Un equip de professionals tècnics i entusiastes de les possibilitats del so i la música han creat la Huella Creative Studios Des de l’empresa es busca posicionar el so en les millors condicions en el món de la ràdio i l’audiovisual però també en escenaris molt diversos com recintes públics , supermercats etc …
Al final es tracta d’oferir per a cada stiuació, produccions sonores d’excel·lència i alt valor afegit, des d’una visió molt holística i global de la música i el so en tots els terrenys on té cabuda …
Des d’aquesta òptica, en Huella Creative Studios tenim divisions específiques per a ambients sonors a Huephonic, Huesingles a ràdio i audiovisuals i Huesonic, dedicat específicament al món del videojoc.
,
TAMBÉ EN L’AUDIOVISUAL
En «La Huella» partim d’una premissa molt elemental: Qualsevol producció audiovisual, com expressa el seu nom, a més de visual és també “àudio” … Bona part dels realitzadors ho tenen molt en compte, però no sempre es “atén” convenientment el so … el so permet crear efectes sonors i ambientals, decisius per a la credibilitat de la història que s’explica …
Les sales cinematogràfiques ho han tingut clar i aprofiten tots els recursos sonors per oferir un “plus” a l’espectador que se sent literalment “embolicat” per la realització sonora que s’ha dissenyat …
Així mateix els professionals hem d’advertir que el parc de receptors televisius està canviant. Els televisors d’últimes generacions admeten la recepció de qualitats sonores que en molts casos donen un aire fantàstic ja sigui en un espot publicitari o en una emissió d’un documental …
De fet, molts televidents organitzen la millor escolta del so a casa seva, equipant-se amb sistemes d’altaveus envoltants. Per això, no té sentit que el món audiovisual no aprofiti al màxim aquest “plus” que ofereixen les emissions …
Us suggerim escoltar la demo “reel” que apareix a la nostra web per advertir només algunes de les possibilitats sonores de productes audiovisuals diversos, en què hem treballat, així es tracti d’un espot, o qualsevol programa que hagi de ser visionat tant si la ” finestra “final acabarà sent una sala de cinema perfectament condicionada o un programa televisiu.
De fet, les tres divisions de la nostra empreses es retroalimenten entre si i tota la nostra experiència, per exemple, en el disseny sonor de videojocs on prevalgui l’efecte de sons realistes i envoltants, el vam implementar també en el món audiovisual.
La nostra presència en aquesta comunitat AREAVISUAL és oferir serveis, proposem visites a les nostres instalacipns sense cap tipus de compromís .. Vegeu la web