Del 20 al 22 de maig , Broadcast de Madrid, al recinte d’Ifema , presentarà novetats i solucions tecnològiques de fins 224 empreses de 25 països . La muesra es complementa amb més de 70 workshops , presentacions , tallers i demostracions de producte en els estands ..
Aquesta edició afronta els nous temps tecnològics de la imatge i el so , les noves fórmules de distribució i models de negoci , en un sector que resultarà clau en la nova societat de la informació , ja que cada dia més la xarxa us requereix continguts audiovisuals . BIT Broadcast 2014 aprofundeix aquests nous segments de mercat , aborndado la tecnologia audiovisual en el més ampli sentit No oblida tampoc el segment de ” broadcast ” més clàssic , amb solucions d’emissió multicanal , serveis OTT , producció de cinema o ràdio etc …
Experiències , casos d’èxit i noves tendències del sector en el programa de workshops
Paral · lelament a l’exhibició comercial BIT Broadcast , en col · laboració amb la revista especialitzada Panorama Audiovisual , ha organitzat un programa de més de 70 workshops que reuniran destacats experts de la indústria amb els visitants professionals en un context dissenyat per a l’intercanvi de projectes i experiències d’èxit, així com per a l’anàlisi de tendències . Els workshop , que es desenvoluparan en un format molt dinàmic de tot just mitja hora de durada en sessions de matí i tarda , s’articulen al voltant de vuit eixos principals que abordaran una extensa temàtica sobre captació , estudi , IPTV , emissió , ràdio , cinema , postproducció , producció i altres solucions AV en entorns professionals .
Presentacions , demostracions i sessions de formació
Una altra de les activitats especialment destacada d’aquesta edició es troba en l’ampli programa de presentacions que portaran a terme algunes de les empreses participants , en el seu propi estand , a fi d’oferir al visitant una informació detallada de la seva proposta al Saló. El programa contempla des demostracions de producte , presentacions interactives , xerrades pràctiques , tallers , sessions de formació i masterclass , fins a actuacions en viu en un estudi de ràdio amb emissió en directe per mostrar les aplicacions de noves tecnologies , així com sets virtuals de televisió .
Les diferents activitats estan organitzades per abacanto Solucions , Abertis Telecom , Abralia , Actuonda , ADB Spai , Addtelecom – TVPrompt , AEQ , Alfalite , Blackmagic Design , Brainstorm Multimedia , Charmex , Crosspoint , Dades Media Technologies , Ebantic , Ericsson , Eurocom Broadcast , Falco Films , Foto Tècnica Import, Grup Àrea , Montain , Nau Comunicació, Quantel , Sinopsy Distribució Integral , Sony , Techex , Tedial , VCI Video Cinema Import, Video Stream Networks i Xeltec Video.