«Climax» guanya el Festival de Sitges
"Climax" la pel·lícula de Gaspar Noé ha estat la guanyadora d'aquesta edició del Festival de Sitges. Es suficient amb veure el trailer de la producció per imaginar per on van els trets... De fet, els quakificatius a "Climax" que hem llegit aquests...










