En la primera setmana de juliol es posa en marxa la 5a edició del Catalyst for Talent!
Amb aquesta iniciativa L’Acadèmia del Cinema Català i Catalunya Internacional engeguen aquesta activitat, en la que 10 talents seleccionats tindran l’oportunitat d’assistir a diversos tallers a porta tancada de la mà de 4 professionals internacionals del món del càsting: Makis Gazis (Grècia), Maurilio Mangano (Itàlia), Carolyn Mcleod (Regne Unit) i Patricia Vasconcelos (Portugal).
A banda dels tallers dirigits als actors i actrius seleccionats, la 5a edició del Catalyst for Talent presenta una àmplia programació d’activitats obertes al públic. INSCRIU-T’HI!
IMPORTANT: Les places són limitades i s’ocuparan per ordre d’inscripció ‼
CONVERSA INAUGURAL: 29 de Juny a les 18h Pati Manning
Humans digitals, doblatge automatitzat i ús indegut d’imatges. Aquestes son algunes de les preocupacions i reptes de l’ús de la IA en el càsting i la interpretació dins d’una indústria digital en ràpida evolució que pot posar en risc l’autenticitat artístic. A càrrec de Carlota Planas i Joan Rosés, la sessió planteja qüestions clau sobre els drets d’imatge, l’ús de dades i els límits de la IA.
Idioma: Català
Pots inscriure’t a través del següent formulari.
TAULA RODONA 30 de juny a les 18h Pati Manning
Els 4 directors de càsting internacionals convidats ens explicaran com funcionen els seus mercats (Itàlia, Grècia, UK i Portugal) i de quina manera els i les intèrprets poden internacionalitzar les seves carreres. La sessió busca oferir coneixements i experiència de primera mà per entendre el funcionament de la indústria global i les estratègies d’expansió professional.
Idioma: Anglès
Pots inscriure’t a través del següent formulari.
XERRADA OBERTA: 30 de juny a les 19h
Andrea Isasi, Mireia Vilapuig, Yolanda Sey i Xènia Masó analitzaràn i platejaran preguntes clau sobre pràctiques de violència estructural en les proves d’audició partint de casos reals que apareixen a l’estudi “Violències i desigualtats a l’audiovisual català” de Dones Visuals i la Universitat de Barcelona.
Idioma: Català
Pots inscriure’t a través del següent formulari.
XERRADA OBERTA: 1 de juliol a les 19 h.
Amb Belén Calafell, Leo Torres, Darko Perić i David Zitzlsperge analitzarem com els actors poden construir carreres internacionals sense deixar d’estar arrelats al seu mercat local: La sessió tocarà temes com la visibilitat digital, el paper de la representació, la gestió de projectes transfronterers o l’equilibri entre l’autopromoció i el suport professional.
Idioma: Anglès
Pots inscriure’t a través del següent formulari.




