Experts d’Unilever, Bakery i Aftershare. TV analitzen la importància del propòsit de marca i les oportunitats que ofereix el branded content

Zoom Marques, la trobada anual organitzada pel Clúster Audiovisual de Catalunya, celebra la seva vuitena edició el proper dimecres 28 d’abril a les 11h posant al centre de la conversa el Branded Content i el seu rol com a canalitzador del propòsit de les marques. Zoom Marques és el punt de trobada dels professionals de la publicitat, directors de comunicació i agents destacats del sector audiovisual de Catalunya i compta amb la col·laboració de Foment del Treball Nacional, el Club de Marketing de Barcelona i l’Associació de Directius de Comunicació Dircom Catalunya.

Amb el títol “Branded Content amb Propòsit”, la jornada se centrarà en per què les marques han de tenir, en el context de transformació que vivim, un propòsit, i com aquest ha de guiar sempre la seva presa de decisions. També s’analitzarà el Branded Content, entès com a actiu de comunicació produït o coproduït per una marca i que té la finalitat de comunicar els seus valors.

Per què és el branded content una bona eina per connectar de forma transparent i autèntica amb un consumidor cada vegada més empoderat, conscient i exigent? Quina és la relació entre propòsit de marca i branded content? De quina forma inclou el branded content el punt de vista i interessos del consumidor, i el fa connectar amb la marca?

Aquestes són algunes de les qüestions que s’abordaran en una taula rodona amb Carlos Sánchez-Llibre cofundador de Bakery Group i de Tomando Conciencia, Marc Ros, fundador i CEO d’AFTERSHARE TV i VP de Relacions Institucionals de BCMA Spain i Ana Palencia,responsable de Comunicació, Relacions Públiques i Responsabilitat Social Corporativa d’Unilever. Els participants exposaran a més casos pràctics de branded content de marques i projectes amb propòsits clars. La taula serà moderada per la periodista Leticia Iglesias, llicenciada en Periodisme, experta en Comunicació Corporativa, va ser Directora de Comunicació de Coca-Cola España durant 3 anys. Actualment, és editora i presentadora a Informativos Telecinco, a l’informatiu matinal de la cadena.

Zoom Marques 2021 se celebrarà el dimecres 28 d’abril a les 11h i es retransmetrà en directe per streaming en aquest enllaç: https://www.clusteraudiovisual.cat/zoom-marques-2021/