TV3 acaba el 2019 com a líder, fita que assoleix per desè any consecutiu. En aquests 10 anys de lideratge, TV3 ha estat la més vista 98 dels 120 mesos, i els últims 29 de manera seguida. Aconsegueix, així, el rècord de la cadena més vista de manera consecutiva.

A més, en aquesta dècada, és líder de les franges de “day time” i també de “prime time”.

Entre els programes més vistos durant aquests 10 anys hi ha esports, informatius i també entreteniment. El més vist va ser el partit de la Lliga de Campions entre el Reial Madrid i el Barça que es va jugar el 27 d’abril del 2011. Era l’anada de les semifinals de la Lliga de Campions en què els blaugrana es van imposar als blancs al Santiago Bernabéu per 0 a 2 i van deixar encaminat el seu pas a la final. El matx el van veure 2.558.000 espectadors i va fer una quota espectacular del 71,3%.

El programa informatiu més vist en aquests 10 anys ha estat el “Ple al Parlament de Catalunya” del dia 10 d’octubre del 2017, amb una quota del 52,3% i 1.619.000 espectadors.

I pel que fa a l’entreteniment, el més ben situat és el “Crackòvia” del 17 de maig del 2010, amb 1.399.000 espectadors i un 39,3% de quota.

Les quotes anuals d’aquests anys de lideratge han estat les següents: l’any 2010 va fer un 14,8%; el 2011 va ser del 14,1%; el 2012, del 14,3%; l’any 2013 va fer un 13,5%; l’any 2014, del 12,6%; el 2015 va fer una quota del 12,5%, el 2016, un 11,4%, el 2017 va ser de l’11,8%; i l’any 2018 va fer un 14%.

Audiències digitals

TV3 és la televisió líder a internet a Catalunya des que existeixen dades de consum multiplataforma a Comscore, des del 2017. Per tant, podem dir que TV3 ha estat líder dels últims tres anys, i en aquest 2019 ho ha estat tots els mesos.

El 2019, TV3 ha registrat una mitjana mensual de 2.190.000 usuaris únics a Catalunya, fet que suposa un increment d’un 11% respecte de la mitjana del 2018. (dades de gener a novembre).

A Espanya, el creixement encara és superior, perquè TV3 ha obtingut el 2019 una mitjana de 2.675.000 usuaris únics mensuals, un 17% més que el 2018.

Tant les de Catalunya com les d’Espanya són les dades d’audiència digital de TV3 més altes mai obtingudes.

TV3, líder per Nadal i Sant Esteve

TV3 va ser la més vista tant el dia de Nadal, amb una quota de l’11,2%, com el dia de Sant Esteve, amb un 13% de quota.

El “TN vespre” va ser el programa més vist els dos dies. Dimecres, amb 419.000 espectadors i una quota del 20,3% i dijous, amb una quota del 24,2% i 510.000 espectadors.

A més, la pel·lícula “El comptable”, que es va emetre ahir, ha estat la més vista de l’any, amb una quota del 19,6% i 386.000 espectadors.

(Font: Kantar, ind. 4 i +)

Open chat
Contacta amb nosaltres de manera ràpida
Powered by