L’Observatori de la Producció Audiovisual de Catalunya ha editat el seu Butlletí de Març amb els següents continguts

Accediu en aquest enllaç

LA TELEVISIÓ SOCIAL A CATALUNYA
La televisió social, més coneguda pel seu nom anglès Social TV, és un pas més en l’evolució de la televisió millorada (enhanced television) i la televisió interactiva en un escenari de nous mitjans. El sorgiment d’aquest nou paradigma dels mitjans de comunicació no té data definida però sí lloc, els Estats Units d’Amèrica. És en el mercat mediàtic anglosaxó, que sol marcar les tendències a la resta de mercats occidentals, on es va començar a hibridar la televisió en noves plataformes (…)

TELEVISIÓ SOCIAL
Conceptualització, mercat espanyol i anglosaxó i estudi aplicat al sistema televisiu català

L’ENTREVISTA A FERRAN CLAVELL
“Actualment som precursors en apostar pel documental interactiu i en ficció transmèdia, i amb televisió connectada estem sent pioners”

BLOG
Mapa de la televisió a Catalunya
L’Observatori de la Producció Audiovisual reconeix la importància del mitjà televisiu en el nostre país com eina informativa i cultural de proximitat. Aquest mitjà s’ha anat transformant progressivament en un sistema híbrid que suma plataformes i estén el seu contingut de l’analògic al digital.(…)

Números per entendre millor la indústria audiovisual (2008-2013)
El Clúster publica la “Radiografia econòmica de la indústria audiovisual de Catalunya”
El Clúster de l’Audiovisual acaba de publicar una breu però completa radiografia del sector a Catalunya, que té un gran interès. (…)
Entre els Gaudí i els Goya: producció catalana amb projecció internacional?
Els Premis Goya 2016 tancaven a Madrid el 6 de febrer la gran setmana anual del cinema que havien inaugurat els Premis Gaudí a Barcelona el diumenge anterior. Els Goya celebraven amb orgull el seu 30è aniversari. Els Gaudí, la seva 8na. edició. (…)

RESSENYES
Novetats del mercat de serveis audiovisuals a la demanda a Europa
Un estudi de l’Observatori Europeu de l’Audiovisual identifica les xifres i tendència clau de 2014 i 2015
L’Observatori Europeu de l’Audiovisual acaba de publicar un nou informe per exposar les novetats que el mercat audiovisual a la demanda ofereix, i amb relació al desenvolupament de la televisió a Europa. (…)

Próximament ENTREVISTA PERE PORTABELLA
També et pot interessar
Presència del cinema català en les plataformes de vídeo a la carta (llegir l’informe)
Entrevista a Juan Carlos Tous
Soci fundador i director de Filmin
(llegir l’entrevista)

Segueix-nos a Twitter
Segueix-nos a Twitter
Visita la nostra web
Visita la nostra web
L’OPA compta amb el suport econòmic de la Direcció General de Mitjans de Comunicació, del Departament de la Presidència de la Generalitat de Catalunya

Observatori de la Producció Audiovisual | Universitat Pompeu Fabra |Campus de la Comunicació-Poblenou |
Roc Boronat, 138 -08018 Barcelona | (34) 93 542 12 14

Si no vols rebre més butlletins contesta aquest correu amb l’assumpte “DONAR-ME DE BAIXA”