El Mercat de Granollers tanca l’edició del 2024 amb 630 inscrits
Les tecnologies d’intel·ligència artificial han estat les grans protagonistes del certamenLes crides a la coproducció de projectes de la Xarxa i RTVE ha batut rècord de participació amb un centenar de candidatures presentadesEl MAC ha estrenat un nou segell, el MAC Àudio, dedicat al món sonor i que inclou la quarta Trobada del Podcàsting de Catalunya
El Mercat Audiovisual de Catalunya (MAC) ha celebrat la seva 25a edició aquest dimecres a Roca Umbert Fàbrica de les Arts de Granollers. Ho ha fet amb èxit de participació i l’objectiu d’haver-se consolidat com a ens de suport de l’audiovisual català.
La trobada ha comptat amb la participació de 630 inscrits vinculats al món de l’audiovisual i de diverses procedències. El perfil d’assistent del MAC 2024 ha estat més diversificat que mai, en termes geogràfics i sectorials. En aquesta edició, Granollers ha acollit professionals de tot Catalunya, les Illes Balears i el País Valencià, així com persones vingudes d’arreu de l’Estat espanyol.
Majoritàriament, hi han assistit treballadors del món de la comunicació local. Però enguany, la participació ha crescut en altres perfils, com els de proveïdors de tecnologia i serveis; professionals autònoms dedicats a la producció; docents; especialistes en el món de l’streaming; professionals del món de l’àudio, i tècnics especialitzats en la gestió de dades i sistemes automatitzats. Les sessions també s’han pogut veure en directe a internet i es poden recuperar al canal de vídeo del MAC.