La Barcelona New Economy Week (BNEW) 2022, l’esdeveniment de referència de la nova economia, celebrarà la tercera edició en un dels edificis més singulars d’Europa, en l’aspecte tecnològic i disruptiu d’Europa. Es tracta del DFActory impulsat i gestionat pel Consorci de la Zona Franca. L’esdeveniment BNEW comptarà amb set línies verticals connectades entre si i sota el paraigua de la nova economia: Real Estate, Digital Industry, Sustainability, Mobility, Talent i Experience, com altres anys a què s’uneix en aquesta edició Invest, que té com a objectiu debatre sobre el futur de la inversió a Europa, Amèrica Llatina, Estats Units, Àfrica i Orient Mitjà, i abordar els riscos i les oportunitats que ofereix l’economia post pandèmica tant per a les grans empreses com per a les pimes.

La trobada reunirà entre el 3 i el 6 d’octubre, 600 speakers de primer nivell nacional i internacional, i donarà lloc a 180 hores de contingut distribuïdes en 130 panells, debats i sessions. L’esdeveniment mantindrà el format híbrid per facilitar l’assistència de persones de qualsevol part del món i augmentarà l’aforament presencial davant de la millora de les circumstàncies sanitàries. En aquest sentit, BNEW compta amb una plataforma digital d’última generació des de la qual els participants de qualsevol país podran seguir en directe o en diferit els continguts que tindran lloc als platós ubicats al DFactory Barcelona.

L’únic vertical que només es desenvoluparà de forma presencial serà el BNEW Experience, nou nom per a la temàtica City de les primeres dues edicions, que cerca que els assistents a l’esdeveniment coneguin l’oferta de lleure, cultural i gastronòmica de Barcelona. Pere Navarro, delegat especial de l’Estat al CZFB, destaca que “no hi ha cap lloc millor per celebrar BNEW, que s’ha consolidat com l’esdeveniment de referència de la nova economia, que en un espai pioner en matèria d’indústria 4.0 com ho és DFactory Barcelona. Estem orgullosos de contribuir a impulsar la imatge de Barcelona internacionalment com un enclavament privilegiat per al desenvolupament d’una economia més digital i sostenible”. Per part seva, Blanca Sorigué, directora general del CZFB, ha explicat que “en aquesta nova edició esperem comptar amb 400 empreses participants i més de 12.000 assistents”. Alhora també ha recordat que “el 2021 es va aconseguir una internacionalitat del 47% amb participants pertanyents a 145 països diferents, entre els quals van predominar, més enllà d’Espanya, Colòmbia, Mèxic, l’Equador i l’Argentina”.