L’anunci és obra de l’agència Knock i de la productora Possible Films i desenvolupa la idea que si una acció ha de ser curta, millor que no s’allargui
De l’espot de FILMETS se n’han fet 3 versions, una en català, una altra en castellà i una tercera en anglès
Amb el suggeridor títol de ‘Curt és millor’, FILMETS Badalona Film Festival ha estrenat un original espot publicitari per anunciar la 48a edició del certamen, que es farà del 21 al 30 del proper mes d’octubre. L’espot és obra de l’agència publicitària Knock i de la productora Possible Films i se n’han fet tres versions: una en català, una altra en castellà i, finalment, una tercera en anglès.
L’espot, que podeu visionar en l’enllaç inferior en la seva versió de 90 segons, potencia la idea que si una acció (o pel·lícula) ha de ser curta, millor que no s’allargui. D’aquí el lema de l’espot i del festival: ‘Curt és millor’.
Va ser, precisament, l’Agència Knock la que va oferir a FILMETS dur a terme aquesta col·laboració i crear junts l’anunci del festival cinematogràfic. Marc Vila, director creatiu de Knock, ha explicat que “l’argument de l’espot va ser de fet la primera idea que vam tenir tot l’equip. Malgrat això, vam estar molts mesos buscant-ne una altra, però vam arribar a la conclusió que la primera idea era la millor. I vam començar a rodar l’espot”.
Marc Vila diu que l’anunci potencia el paper del curtmetratge en el món del cinema. “A vegades hi ha llargmetratges que són molt dolents, que no s’acaben mai i que només desitges sortir del cinema. Doncs, bé, amb els curtmetratges això no passa. Aquesta és la força que tenen els curts i, per tant, aquesta és la força d’un festival de curtmetratges com FILMETS”.