S’ha obert el periode d’inscripció per a empreses que vulguin estar presents a la Fira MAC de Granollers que enguany tindrà lloc el 1 de juny. Es contemplen cinc fórmules de participació per l’esdeveniment presencial, així com d’altres atemporals o no presencials. En el dossier d’enguany consultable en aquest enllaç trobareu més detalls i podreu escollir la modalitat que més s’avingui als vostres interessos.

L’edició de 2022 del Mercat Audiovisual de Catalunya, reprent el calendari habitual d’aquest encontre professional del sector audiovisual que en les dues anteriors convocatòries s’ha vist alterat a causa de la pandèmia, i una vegada mes, tornarà a ser un esdeveniment de caràcter híbrid, combinant la presencialitat de ponents, expositors i públic amb l’oferiment de la major part de sessions en streaming. En paral·lel, també s’oferiran continguts exclusius preenregistrats.

Aquest format mixt ha demostrat la seva eficàcia i, de fet, els continguts del MAC 2021 allotjats al canal de vídeo continuen acumulant visualitzacions transcorreguts gairebé tres mesos després des de la cita presencial. Les visites superen ja les 2.739.

Com a recordatori, aquestes són només algunes de les 32 sessions que poden recuperar-se:

Sessions de ràdio/televisió
El periodisme mòbil
La ràdio musical
Sessions tècniques
Primera Trobada del Podcasting a Catalunya

El MAC està organitzat per l’Ajuntament de Granollers, a través de Roca Umbert Fàbrica de les Arts; la Diputació de Barcelona, a través de la Xarxa Audiovisual Local i la Generalitat de Catalunya. La Comissió de Continguts està integrada per la Xarxa, l’Observatori de la Ràdio a Catalunya (GRISS-UAB), el Clúster Audiovisual de Catalunya i el mateix Mercat Audiovisual de Catalunya.