Areavisual Project obra l’1 de febrer la campanya anual de patrocinis d’empreses i institucions a les comunitats que gestiona (Areavisual.cat, areavisual.com i areavisual.org). Aquesta campanya té per objecte enfortir l’estructura de les comunitats d’areavisual (la catalana -cat-, la focalitzada a l’Estat i Latam -org- i la que estructura les comunitats d’art i tecnologia -com-. Lògicament, la contrapartida per a empreses i institucions que ens recolzen és popularitzar les seves activitats i els seus objectius.. L’actual campanya permet fer aportacions des de 300 a 3000 euros anuals i les repercussions són mostrables amb les mètriques de les tres comunitats que arriben a més de 3000 impactes setmanals en areavisual.cat, 2.700 en areavisual.org i 1.800 en areavisual.com.En el 2020 van entrar en la campanya de patrocinis les institucions Cedro, AMIC, Cambra de Comerç, Departament de Cultura de la Generalitat, Mercat de l’Audiovisual i Patrocinam, i les empreses Eikonos, Neovideo, All Films i Pere Vila. En l’actualitat ja s’han confirmat la renovació de la majoria dels patrocinis del 2020 a la vegada que s’incorpora també Consorci de Zona Franca, amb la voluntat de desenvolupar activitats conjuntes. Les empreses i institucions interessades en participar de la campanya de patrocinis a Areavisual Project pel 2021 poden contactar amb nosaltres a traves del telèfon 932375411 – 692055648 o enviant un correu a areavisualcat@gmail.com