La propietat intel·lectual és un valor clau per a la sostenibilitat econòmica i el futur del sector audiovisual, tant a nivell de creadors com d’empreses i, en general per al conjunt de les indústries. Dimart vinent, dia 6, el Col·legi d’Economistes de Catalunya organitza, a partir de les 6 de la tarda, una jornada sobre aquest tema, adreçat al conjunt de les petites i mitjanes empreses interessades.

El programa, presentat i moderat per Julià Manzanas, vicepresident de la Comissió d’Economia del Coneixement i Innovació del Col·legi d’Economistes de Catalunya, serà el següent:

«Com les inversions en innovació i R+D poden beneficiar les PIMES?», a càrrec del mateix Julià Manzanas.

«Fractus, una experiència amb patents i innovació a Europa, USA i Xina», amb la intervenció de Rubén Bonet, CEO de Fractus.

«Què fem per a les PIMES i quines són les oportunitats per participar en els programes de la UE?», per part de Jacint Soler, director de Col·lectius i Relacions Internacionals de PIMEC.

«Com passar de ser emprenedor a une PIME innovadora», a càrrec de Pere Condom, Director del Programa Catalunya Emprèn i Director de l’àrea d’Emprenedoria i Formació del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya.

«Com pots participar a nivell europeu i fer escoltar la teva veu? – Programa Patent Factory», amb la intervenció de Francisco Mingorance, d’IP Europe.

Us podeu inscriure gratuïtament des d’aquest enllaç.