Per recomanació de l’interessant tasca que du a terme l’Observatori Català de la Comunicació destaquem aquesta setmana l’article de Jilián García a El Periódico sobre el cinema que ja no es veu al cinema:
Enllaç:el Periódico
Una cosa semblant al que ha passat, en el que portem d’any, amb The Cloverfield paradox, Good time o El ritual; o el que succeirà amb The outsider (9 de març), aniquilació (12 de març) o Benji (16 de març): llargmetratges produïts o distribuïts per Netflix que han arribat o arribaran al públic només a través de la multipantalla: el televisor, el portàtil, la tauleta o el telèfon mòbil. Cinema, en fi, que mai es veurà en el cinema, en un altre símptoma de la volubilitat d’aquest període de cruïlla, amb nous, i confusos encara, models d’exhibició, distribució i consum. Aquest diari va voler demanar la seva opinió a Netflix sobre aquesta i altres circumstàncies vinculades al seu model cinematogràfic, però l’empresa va declinar fer declaracions.