El proper dimecres 14 de juny, a les 13:30h, Ricard Castellet (especialista en màrqueting online, e-comerce i social media); Nicanor Garcia (arquitecte, fotògraf i instagramer); Laura López (food stylist); Carol Peña (directora d’art digital i fotògrafa) , i Montse Gil (marketing manager de Silhouette, Adidas Sport Eyewere i Neubau Eyewear) inauguraran el Mercat Audiovisual de Catalunya (MAC) 2017 amb la taula rodona “Els influenciadors i la construcció de marca a Internet”, coordinada per Josep Maria Ganyet (CEO de Mortensen i professor de la UPF).
Al MAC 2017 prenen rellevància les experiències dels prescriptors del s.XXI, els influencers, per tal de donar resposta a les noves formes de comunicar amb l’audiència que avui en dia es troben en plena transformació.
Els influenciadors són un objectiu cobdiciat per les marques, on acostumen a veure-hi en ells un model a seguir i també una inspiració per als seus productes. És per això que al MAC s’estudiarà bé el fenomen dels influenciadors, per conèixer d’aprop com és la relació d’ells amb les empreses i com han convertit les xarxes socials en un estil de vida.
La taula rodona, tindrà lloc a la Sala Nau B1, de la Fàbrica de les Arts de Granollers, i tothom que ho desitgi es podrà apuntar inscrivint-se prèviament en aquest link de forma gratuïta.