Konodrac presentarà “Big Data per a crear i mantenir audiències a la televisió” al Big Congress Data 2016, mostrant exemples de l’eina “360AudienceFlow”: que utilitza les mètriques unificades i les recomanacions en temps real a partir del “big data” per incrementar els impactes publicitaris, adaptar els continguts i millorar les estratègies de difusió multicanal.

En l’actualitat el sistema “360AudienceFlow” de Konodrac està, a ple èxit, recopilant i analitzant en temps real més de 150.000 dispositius Smart TV, activitat en xarxes socials, i difusion per streaming Live. En resum, convertint el coneixement de primera mà sobre el comportament multiplataforma de la seva audiència en accions amb impacte directe en el negoci per a networks, cadenes i productores de TV.

Dimarts 4 d’octubre a les 10 h

ubicació:
EDIFICI IMAGINA
Av. Diagonal, 177, 08018 Barcelona

(També es pot seguir per streaming).

Per a més informació sobre la presència de Konodrac a “Big Data Congress 2016” es pot consultar el següent enllaç:
Omformación sobre Konodrac