El festival d’innovació en comunicació Sitges Next ha completat la programació de la vuitena edició, que se celebrarà els dies 7 i 8 de juny al Casino Prado. Enguany, el certamen té com a leitmotiv la intel·ligència artificial i el seu impacte en la comunicació.

El Sitges Next 2023 ha programat una vintena de sessions amb experts de diferents àmbits que durant els dos dies protagonitzaran conferències, presentacions, casos d’èxit i taules rodones.

Programa Sitges Next 2023

Dimecres 7 de juny

  • Crims Experience Per què matem? – Dani Ebo (10.05 h)
  • Unleashing the power of AI. Metrics, Audience and Content Curation – Pablo Filomeno (10.35 h)
  • Pensar en el cambio – Anna Roca (11.10 h)
  • El tràgic cas de l’agència destruïda per la IA – Carles Ortet (11.45 h)
  • Taula rodona: Panic, don’t panic – Ramón Castillo, Dani Ebo, Cesc Caparrós i Natalia Mirapeix (12.20 h)
  • No soy un robot – Ana Luna (12.55 h)
  • 236.037.160 razones para seguir innovando – Camil Roca (16 h )
  • Metamorfosis – Marta Llucià (16.30 h)
  • ¿La inteligencia artificial tropezará también dos veces sobre la misma piedra? – Natalia Mirapeix (17 h)
  • Brands, contents & entertainment. El poder de la colaboración – Pablo Muñoz (17.30 h)
  • Inteligencia emocional – Gabriel García de Oro (18 h)

Dijous 8 de juny

  • Ay, Ay, Ai. Dolor y gloria de la inteligencia artificial – Ramón Castillo (9.30 h)
  • Next at Next. Más Mujeres Creativas en Sitges Next – Eva Conesa introducing Maria Agúndez; Elena García introducing Belén Hinojar, i Emma Pueyo introducing Maria Cabré (10.05 h)
  • El arte de complicarse la vida – Ferran López (11 h)
  • Twins creative experience – Joakim Börgstrom (11.30 h)
  • Enemigo Público número 1 – Enric Soldevila (12 h)
  • IA generativa: cambiando el juego – Beatriz Martín Valcárcel (12.30 h)
  • Taula Rodona: ¿Quién manda aquí? – Albert Fradera, Beatriz Martín, Joakim Börgstrom i Josep Maria Ganyet (13 h)
  • Educant les marques – Muntsa Dachs (13.30 h)
  • Riure és bo – Jordi Egea (16 h)
  • Think. Make. Solve – Hanzo (16.30 h)
  • Designing the uniqness – Lúcid (17 h)

Després de les ponències de dijous, Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya lliurarà els Premis Impacte i recuperarà la Nit del Màrqueting i la Comunicació com a continuïtat del festival, ambdues iniciatives plantejades com a gran esdeveniment del sector.