La novena edició del Zoom Marques, la jornada anual organitzada pel Clúster Audiovisual de Catalunya, abordarà el dijous 20 de gener a les 10 h la potencialitat dels esdeveniments per a les marques. Zoom Marques és el punt de trobada per a reflexionar sobre innovacions i tendències disruptives en el panorama audiovisual, comunicatiu i publicitari.

Sota el títol “Events&Brands”, la jornada oferirà en format taula rodona les reflexions de 3 ponents internacionals que treballen a cavall entre els esdeveniments i les marques. La trobada comptarà amb: Mike Blackman, director General d’Integrated Systems Europe (ISE), la fira audiovisual més gran del món que actualment se celebra a Barcelona, qui actualitzarà sobre el recent anunci de l’ajornament de la fira; Carlos Henao, director de Màrqueting de Sono Team, que exposarà el cas de Gamergy, una de les trobades eSports més importants d’Espanya; i Joel Mestre, director General de NEP Group Spain, que explicarà les claus de l’èxit de l’esdeveniment Red Bull Batalla de los Gallos. La taula serà moderada per Pipo Serrano, periodista especialitzat en territoris i temàtiques digitals.

En un context en què l’acceleració de la digitalització ha posat de relleu el valor de l’experiència presencial, el Zoom Marques 2022 “Events&Brands” analitzarà la tendència creixent de marques que opten pels esdeveniments com a eina per a transmetre els seus valors, connectar amb l’audiència i fidelitzar-la. Com s’entrellacen el contingut i la tècnica per a crear una bona experiència de marca? Com treballen les empreses que dissenyen de manera integral solucions audiovisuals innovadores per a dur a terme els esdeveniments més trencadors? Quines innovacions tecnològiques han incorporat arran de la pandèmia? Són algunes de les qüestions que s’abordaran en la trobada.

Zoom Marques 2022 se celebrarà el dijous 20 de gener a les 10h a l’Auditori de Foment del Treball (Via Laietana, 32), i es retransmetrà en directe per streaming a través del web del Clúster Audiovisual i del web de l’ISE. La jornada compta amb la col·laboració de Foment del Treball Nacional i l’Associació de Directius de Comunicació Dircom Catalunya.