Dilluns 25 de novembre a les 19h, Auditori del Disseny Hub Barcelona
L’ENTRADA ÉS GRATUÏTA AMB INSCRIPCIÓ PRÈVIA A TRAVÉS D’AQUEST ENLLAÇ.
Fa tres anys van aparèixer els primers generadors automatitzats d’imatge (DALL-E, Stable Diffusion, Midjourney…). En fa dos ChatGPT va revolucionar el panorama. És hora de veure com i per què l’audiovisual professional està fent servir realment la IA.
A la primera part de la sessió analitzarem, amb el Joan Rosés, editor de l’Observatori Switch i Collateral Bits, els exemples i casos més representatius d’ús de la IA en el contingut audiovisual i descobrirem, entre d’altres, com s’ha fet el documental sobre Brian Eno que canvia cada cop que es projecta; o bé com s’ha implantat la IA a la BBC o a les retransmissions i resums dels Jocs Olímpics de París, o bé a la pel·lícula La sociedad de la nieve o la sèrie La Mesías Tot un ventall de casos que serviran d’inspiració en l’ús pràctic de la intel·ligència artificial.
A la segona part parlarem amb el director de cinema i publicitat Joan Riedweg, nominat varies vegades als Premis Gaudí i autor del curtmetratge A secret in the Dark, realitzat íntegrament amb IA on experimenta amb diversos models de generació de contingut.
Si voleu estar al dia, podeu seguir la pàgina de Linkedin de l’Observatori Switch.