El Clúster Audiovisual de Catalunya celebra la setena edició del Zoom Marques el proper dimecres 27 de maig posant al centre de la conversa com ha de ser la comunicació de les marques en temps de Covid19. El Zoom Marques és el punt de trobada dels professionals de la publicitat, directors de comunicació i agents destacats del sector audiovisual de Catalunya i amb la col·laboració de Foment del Treball Nacional, el Club de Marketing de Barcelona i l’Associació de Directius de Comunicació Dircom Catalunya.
En aquesta nova edició que es farà de forma telemàtica, es posarà de relleu les oportunitats d’utilitzar les noves tecnologies audiovisuals impulsades pel sector audiovisual català, per això, la presentació inicial de la trobada es farà des d’un plató interactiu, utilitzant realitat augmentada i el teletransport hologràfic.
L’edició d’enguany se centra en els canvis viscuts els darrers mesos, i com afectaran en la forma en què les marques comuniquen i es relacionen amb els seus consumidors, amb la societat i amb l’entorn. L’acceleració exponencial de la digitalització i de l’ús de tecnologies com la Intel·ligència Artificial i el Big Data, el creixement del consum de continguts d’oci i entreteniment a través de plataformes o l’auge de valors com la seguretat, el compromís social o el consum sostenible marquen un canvi de paradigma en la comunicació de les marques. Com han d’actuar les marques en aquest nou paradigma? Quina importància té ara la seguretat i com poden les marques transmetre-la? Com ser rellevants per un públic i una societat diferents? Què esperen els consumidors de les marques? Com adaptar-se als nous entorns laborals de teletreball?
Aquestes i altres preguntes trobaran resposta a la taula rodona del Zoom Marques, que comptarà amb tres experts en comunicació i màrqueting d’empreses que han mantingut una activitat molt intensa durant el coronavirus: Jordi Urbea, Senior Vicepresident d’Ogilvy Spain i CEO d’Ogilvy Barcelona; Cristina Vall-Llosada, responsable de Comunicació Corporativa de SEAT; i Pol Vilà, director de Màrqueting Digital de Filmin. La taula serà moderada per Xantal Llavina, periodista i directora i presentadora del programa Revolució 4.0.