La indústria de la moda és un dels grans sectors que treu un gran rendiment de les seves estratègies en Social Mitjana. També es beneficia d’aquestes plataformes com a nous canals de venda.
En aquest sector com a l’audiovisual, tenir una estratègia acurada en xarxes ials s’ha convertit en una necessitat per enfortir la relació entre marca i client, escoltar activament a les nostres comunitats, i generar oportunitats de co-creació de continguts amb clients i usuaris .
El Social Media s’utilitza com a part de l’estratègia de Inbound Màrqueting obtenint un resultat que es pot mesurar segons el trànsit, els leads i els guanys obtinguts. Facebook, Twitter, Linkedin, Pinterest, Instagram, Tumblr, Blocs són doncs eines, ara per ara, imprescindibles!
Però … ¿quins canals són els més utilitzats? En relació a quines estratègies i quins objectius? Són eficients per transformar la connexió en venda? Amb quines eines podem comptar? Quina incidència té en el món de la moda l’ús dels influencers?Com ens pot servir aquesta experiència pel sector audiovisual.
Ho teniu tot en aquesta trobada el 26 d’abril.
+ info en aquest enllaç: colpublirp.com