CINESMA, la plataforma col·laborativa de la productora Sonia González ha amunciat el seu llançament com a plataforma en línia, des d’aquesta setmana.
Aquesta plataforma ofereix una visió panoràmica del món del cinema, per ajudar a professionals del sector i empresaris a trobar socis i tancar acords de manera més fàcil.
Després d’un parell d’anys de proves, Cinesma pren forma d’startup per a unir productors, inversors, agències de vendes, festivals de cinema etc…
La pàgina, de manera concreta, facilita la realització d’acords línia: els distribuïdors poden reservar i comprar drets de distribució, i trobar projectes en els quals estiguin interessats (d’acord amb el gènere, pressupost, producció i locació, ROI …) i finançar-lo a través del Fons CINESMA. A més, permet comparar automàticament els impostos i incentius a fins a 5 països alhora.
La fundadora i CEO de CINESMA, Sonia González, ens ha dit “Sóc productora des de fa bastants anys, comprenc els problemes que els productors viuen durant el procés que implica fer una pel·lícula i entenc quines són les claus principals del negoci per a cada part implicada de la indústria; llavors, hem creat CINESMA per brindar a totes aquelles persones del sector un lloc on trobar socis i tancar acords ràpid i fàcilment, permetent que s’estalviï molt de temps. Per aconseguir la nostra plataforma hem posat molt d’esforç en promoció i creiem que en poc temps CINESMA provarà el seu valor per a la indústria i cada vegada més usuaris voldran unir-se a la nostra xarxa “.