Konodrac participa amb una ponència al Simposi HbbTV que tindrà lloc a Madrid, els propers 18 i 19 d’octubre. En aquesta itnervención integrada en el panell dedicat a l’aprofitament de les possibilitats que ofereix el “big data” de l’HbbTV per crear i mantenir audiències de TV. Konodrac presentarà l’experiència amb la seva eina de “business analytics” per a TV “360AudienceFlow”. Jordi Gilabert, responsable de la signatura, explicarà com fer servir les mètriques unificades, les analítiques qualitatives i les recomanacions en temps real per incrementar els impactes publicitaris, adaptar els continguts i millorar les estratègies de difusió multicanal.

 

En l’actualitat el sistema “360AudienceFlow” de Konodrac està, amb ple èxit, recopilant i analitzant en temps real més de 150.000 dispositius Smart TV, activitat en xarxes socials, i difusió per streaming Live. En resum, el sistema està creant coneixement de primera mà sobre el comportament multiplataforma de les audiències en accions amb impacte directe en el negoci per networks, cadenes i productores de TV.

 

Dimecres 19 d’octubre a les 12,30h

 

 

Per a més informació sobre la presència de Konodrac en aquest Symposium es pot consultar el següent enllaç: http: //hbbtvsymposium.evolero.com/2016/program