El mercat de l’Euro-mediterrània centrat en els documentals torna del 13 al 16 d’octubre d’enguany a Sitges, oferint el Pitching Fòrum, les Speed Reunions i un programa especialment dissenyat per ajudar els productors a trobar el finançament necessari per completar els seus projectes. Més de 280 pel·lícules documentals ja s’han completat des que es va establir MediMed, entre ells: “El somni d’elefant” produccions de “Roast Beef” (Carn rostida de Regne Unit), “Les feministes in-xa-al·lah” Drôle du Trame (França), “Sóc Femen” Caravel Producció (Suïssa), “Kismet” Anemon Produccions (Grècia), “Mr. Gaga “Els Brothers Films Heymann (Israel),” Oleg “Intropia Media (Espanya),” Els optimistes “Skofteland Films (Noruega) i” Songs of War “A & O Buero (Alemanya) premiada als Emmy 2012 com Millor Programació art.
MEDIMED és un mercat internacional del documental d’especial interès centrat en la promoció i distribució de pel·lícules ja fetes així com de nous projectes de la Unió Europea i els països del sud de la Mediterrània. L’objectiu és fomentar el diàleg professional i intercultural entre professionals europeus i augmentar la distribució de documentals i coproduccions entre els estats membres del nord i sud de la UE, sinó també el finançament i la circulació de la UE i les pel·lícules del sud de la Mediterrània dins dels països MEDA i a tot el món.
MEDIMED ha jugat un paper central en el desenvolupament d’una robusta indústria doc moderna a la regió Euro-Med. Aquest enfocament ha demostrat posteriorment atractiu per als productors de tota la UE, que es beneficien del nostre profund coneixement dels procediments dels països del Sud Med / fons en voler coproduir amb els socis del Sud Med.
De fet, és l’únic mercat que ha aconseguit crear ponts audiovisuals reunint el contingut de la UE / àrab / israelià i l’assistència i oferint una varietat de gèneres, els projectes compromesos políticament i els molts món europeu i estrenes selecciona cada any al seu catàleg.
El programa de Medimed abasta des de les obres de diversos premiats directors europeus i del Sud Med / productors a nous talents; des versions teatrals de gran escala per a pel·lícules i formats que no necessàriament arriben als nostres cinemes i pantalles de televisió. A això s’afegeix la presència de molts realitzadors de renom, els qui prenen decisions clau i els organismes de radiodifusió, canals, que participen en taules rodones, tallers. Per tot això, no és d’estranyar que s’hagi convertit en un esdeveniment fonamental com el millor mercat per fer gestions en una escala molt “humana”.
Medimed ofereix àmplies oportunitats de mercat: El Fòrum se centra en una llista de 30 projectes preseleccionats i 14 presentacions públiques. L’Speedy Pitch dóna l’oportunitat als productors amb un projecte de plàntejar reunions de forma individual i 10 reunions amb els “prenedors de decisions”. També l‘Anti-Pitch és un format innovador que trenca les regles tradicionals d’esdeveniments formals on 10 projectes en una fase avançada de producció participen en discussions de grups informals per tal de satisfer millor la audiència internacional. La multi-cabina digitalitzada de videoteca és un espai on s’ informa sobre totes les pel·lícules i on els compradors poden veure el catàleg de Medimed amb 500 pel·lícules.