El proper dimecres 2 de març a les 17 hores a la Sala Hiroshima de Barcelona
c / Vila i Vilà, 67 Neix UAM, la nova xarxa global de influencers
UAM connectarà la indústria de la cultura, esport i marques amb els millors influencers de xarxes socials i YouTube per promocionar els seus llançaments.
Sorgeix una nova forma de promocionar cultura i esport.
El proper dimecres 2 de març es presentarà a Barcelona (Sala Hiroshima. C / Vila i Vilà, 67) la xarxa global de influencers UAM que neix amb l’objectiu d’oferir indústria de la cultura, esport i les marques un nou canal de distribució i posicionament dels seus llançaments culturals o productes a través d’una potent xarxa de influencers, tant a YouTube com a altres xarxes socials. Actualment sumen una audiència superior als 50 milions de seguidors.
UAM està Impulsada per Red Points Network, l’àrea de negoci de YouTube de Xarxa Points, empresa líder en protecció i gestió d’actius digitals i marques que es comercialitzen en línia, i la productora audiovisual Zoopa, especialitzada en teatre, televisió, branded content i desenvolupament d’Apps / Jocs, i de la qual és soci principal l’actor Santi Millán. L’aliança entre les dues companyies permetrà contactar amb una àmplia xarxa influencers amb afinitats similars i arribar a milions de persones de forma ràpida i fàcil, a més de crear continguts propis per a la realització d’aquestes campanyes.
A l’esdeveniment de presentació de UAM el realitzaran Josep Coll, fundador de Xarxa Points, Gerardo Cartró (Director del projecte), expert del món de l’art i l’espectacle, i Carles Ortet, CEO de la productora Zoopa.
L’assistència a l’esdeveniment es pot confirmar enviant un correu electrònic a l’adreça invitaciones@zoopa.es.