A la propera edició d’ISE 2026, a Barcelona, del 3 al 6 de febrer del 2026, de la qual Areavisual és “media partner” ens han explicat els organitzadors que «els límits es difuminaran i la innovació ocuparà el centre de l’escena, amb novetats que marcaran el proper capítol de l’esdeveniment». ISE es prepara així per reescriure les regles de la comunitat mundial de l’audiovisual i la integració de sistemes.
Push Beyond – Impulsant el futur de l’AV
El concepte Push Beyond marca el ritme de la indústria global de l’audiovisual i la integració de sistemes. La Fira ISE es proposa reunir els líders, innovadors i transformadors que estan redefinint el possible i ampliant els límits de la innovació. Des de tecnologies pioneres fins a experiències memorables, ISE no només reflecteix el sector, sinó que l’impulsa cap endavant. El futur de la nostra indústria és aquí i ara. El tema d’aquest any, Push Beyond, reflecteix la voluntat de progrés d’ISE –que ja ha assolit la màxima capacitat a la Fira de Barcelona, creixent un 5% respecte al 2025. A quatre mesos de la cita, més de 1.400 expositors ja han confirmat la seva participació, 184 inclosos que ho fan per primera vegada. L’impuls d’ISE és innegable.
Hall Zero de Fira de Barcelona per al 2028 – L’espai del futur
El Hall Zero de la Fira de Barcelona redefinirà les expectatives. Finalment, el nou espai firal que complirà amb els més alts estàndards de construcció no es podrà utilitzar per part d’ISE fins al 2028. Tot i que ISE reconeix aquest retard, recolza plenament la visió i l’envergadura del projecte, per a una obertura segura i sense contratemps. Mentrestant, el certamen continua amb
tota la seva força. Cada racó de la Fira actual s’optimitzarà per oferir un entorn de descobriment i interacció de primer nivell.
Des del seu trasllat a Barcelona el 2021, ISE ha batut rècords, amb la Fira jugant un paper clau en aquest èxit. Junts han situat Barcelona a l’avantguarda de l’audiovisual i la integració de sistemes.
Els High-End Listening Suites: Major nivell d’experiència
Ja a ISE 2026 es podran presentar els Listening Suites a l’espai CC2, el cor renovat de la Fira de Barcelona. Cada suite està acuradament dissenyada, combinant acústica d’avantguarda amb un disseny innovador, assegurant que cada nota es pot escoltar amb claredat i matisos, ideal per a les marques d’audio que busquen anar més enllà de l’audio professional.
Sol Rashidi, ponent principal – Lideratge i IA
Sol Rashidi, la primera Chief AI Officer a empreses a nivell mundial, oferirà la ponència principal d’ISE el dimecres 5 de febrer de 2026 a les 13:00. Rashidi posseeix 10 patents, és autora supervendes de Your AI Survival Guide i ha participat tres vegades a TEDx, amb més d’un milió de visualitzacions. Reconeguda entre les 50 dones més influents en tecnologia i amb múltiples distincions de Forbes, aporta una experiència única a la intersecció entre intel·ligència artificial, tecnologia i estratègia corporativa, unint innovació i impacte empresarial real.
ISE Cybersecurity Summit – Assegurant el futur de les tecnologies AV integrades
També a la propera edició d’ISE s’estrenarà el Cybersecurity Summit: Davant les amenaces digitals el sector AV hi té un punt crític. La ciberseguretat es converteix en un factor essencial per al negoci. La trobada se celebrarà el dijous 5 de febrer del 2026 i estarà presidida per Pere Ferrer i Sastre, alt directiu públic i assessor estratègic amb més de 15 anys d’experiència en seguretat pública, transformació digital i gestió d’infraestructures crítiques.
EdTech Congress Barcelona 2026 – L’educació reimaginada
ISE s’ha associat amb EduTech Cluster i Fira de Barcelona per coorganitzar l’EdTech Congress els dies 4 i 5 de febrer al Palau de Congressos. Basant-se en la trajectòria consolidada d’EdTech Congress i el compromís amb la tecnologia per al sector educatiu), l’esdeveniment aspira a convertir-se en una plataforma de referència entre missió educativa i innovació tecnològica. El congrés comptarà amb un ampli programa de continguts centrat en la IA i el seu impacte a l’educació, entre altres temes.
Spark: Un sector, una setmana, una missió
Spark obre un nou capítol on les ments més brillants donen forma a idees que transformen les indústries creatives. En el seu debut el 2026, Spark serà una trobada transversal única que unirà pioners, visionaris i innovadors de tot l’espectre de les indústries creatives. Aquí, les ments creatives es troben, s’inspiren i es preparen el terreny per a avenços que transcendiran l’esdeveniment i redefiniran el possible per a tot el sector.
“ISE sempre ha estat més que tecnologia en exposició; és el lloc on les indústries es reuneixen per inspirar, crear i desafiar els límits del possible”, ens acaba dient Mike Blackman, Director General d’Integrated Systems Events.





