Sitges Next és la cita exclusiva de la innovació en comunicació publicitària. Durant els dos dies de festival (8 i 9 de maig) s’analitza i s’estudía com impulsar el treball de tots aquells que ja estan creant els nous llenguatges que demanen les relacions entre marques i públic, així com per inspirar i guiar en el descobriment de noves connexions entre publicitat i tecnologia, disseny industrial, art, cinema, ecologia…

Com expliquen els organitzadors “Marques, agències de publicitat, emprenedors, creadors tecnològics, comunicadors i cada un de nosaltres som exploradors de la innovació. Sitges Next és la cita per connectar-nos, nodrir-nos i fer negoci junts amb la finalitat de contribuir d’una forma rellevant a la transformació de l’experiència publicitària dels propers anys”.

PROGRAMA DEL NEXT-SITGES
DIA 8 MATÍ

10.30– 11.05 h
Aleix Gabarré de SUMMA BRANDING
Brand as a service

11.10 – 11.45 h
Marina Chillon de ALTURA ARQUITECTS
IA y Arquitectura: Reimaginando el proceso creativo

11.50 – 12.25 h
Miguel Espada. SpecialGuestX
Esta charla puede contener trazas humanas

12.30 – 13.30 h:
Carles Ortet de 498A i J.M. Ganyet de MORTENSEN
Marcas vs. IA: Cómo recuperar la visibilidad y la reputación robadas

TARDA

16.00 – 16.35 h
Melissa Diago de FREEPIK
La nueva musa digital: Creatividad en tiempos de IA.

16.40 – 17.40 h
Isabel Martinez d’ISABELITA VIRTUAL
Beta Version

17.45 – 18.20 h
David Pueyo de HAVAS PLAY
Del Branded Entertainment a las Cultural Powerhouses

DIVENDRES 9 de maig

MATÍ
10.00 – 10.35 h
Genis Pena de GALLERY SESSIONS
Gallery Sessions: de la música a l’entreteniment

10.40 – 11.15 h
Josep Maria Piera i Julio Wallovits de HUMANSDID
What the f*** is HUMANSDID?

11.20 – 11.55 h
Daniel Calabuig. Creador de Noves Narratives
De escribir historias a construir mundos. Cómo crear experiencias narrativas que se habitan, se sienten y responden al espectador

12.00 – 12.35 h
Diana Nunez i Ruben Cruz de THECLUELESS
El todo es mayor que la suma de sus partes – Aristóteles

12.40 – 13.15 h
Montse Jodar de CACAOLAT GROUP
De Love brand a Rock brand, ¿reinvención de marcas?

13.20 – 13.55 h
Pedro Serrahima de TELEFÓNICA
La marca o el cliente, ¿Quién és l’idiota?

TARDA

16.00 – 17.40 h
PROMPT BATTLE amb Fabiana Aguilar (DOPPAMINE), Hugo Barbera (HUMAIN MADE), Alex Marull (AIGENCY) i Aura Diaz (SUNOMONO)
17.45 – 18.30 h
Xerrada per als empresaris del territori:
Fes que l’IA et recomani: la clau pel futur del teu negoci.
A càrrec de Carles Ortet, de 498A

Ja has reservat la teva entrada?

Reserva la teva entrada gratuïta

ENLLAÇ AL FESTIVAL