S’ha presentat la campanya dels XVII Premis Gaudí, que amb el lema ‘Plenitud’, celebra un any excepcional del nostre cinema i evoca el paper dels espectadors i espectadores per completar l’obra amb la seva mirada: l’obra no és plena sense el públic.

La Casa Museu Duran i Sanpere de la localitat de Cervera, seu del Premi del Públic d’aquesta edició, és l’escenari d’un relat sobre la primera sensació de fascinació davant d’una pel·lícula. Eduard Fernández i Laia Artigas són els protagonistes d’aquesta història creada per Pablo Álvarez, a partir d’una idea de We Are Cocu, i dirigida per Pere Sala i Agueda Sfer. L’espot, produït per TheCreative ha comptat amb la col·laboració d’Antaviana als efectes visuals i a la postproducció de color i so, així com amb el material cedit per Ovide i Kinolux.

La peça s’estrena a partir del 10 de gener a 3Cat i es podrà veure a les sales del Gremi de Cinemes de Catalunya, i a les pantalles de TMB i FGC,  així com a les xarxes socials de l’Acadèmia.

ENLLAÇ AMB L’SPOT DELS GAUDI