El Mercat Audiovisual de Catalunya s’ha marcat com a objectiu fer créixer la visibilitat del certamen, més enllà de la cita anual granollerina a Roca Umbert Fàbrica de les Arts. També obrir-se encara més a la col·laboració amb el teixit empresarial, les organitzacions i col·lectius professionals i les entitats vinculades amb el sector audiovisual i les indústries creatives. Amb aquest propòsit, durant aquest any s’oferiran continguts exclusius, de qualitat i d’utilitat, bé en streaming o bé en un format preenregistrat, i amb una periodicitat regular. Seran sessions en diversos formats (intervenció individual, diàleg a dues bandes, taula rodona grupal…) que s’enregistraran al plató del Centre Audiovisual. Aquesta iniciativa ha de permetre que el MAC continuï fent un seguiment acurat de l’actualitat i mantingui la vocació d’esdevenir un fòrum per l’intercanvi d’idees i d’experiències. Alhora, oferirà a les empreses, professionals, organitzacions i centres de formació del sector audiovisual un canal de comunicació, útil i pràctic, per donar a conèixer els seus productes i serveis. |
Experiència educomunicativa El cicle s’inaugurarà el dimecres 24 de febrer amb una jornada de matí sobre ràdio i comunicació. Es tracta d’una una iniciativa en la que hi participa Ràdios Escolars en Xarxa (REX), la plataforma pels col·lectius que potencien les experiències educatives d’emissores escolars que ja es va presentar el passat mes de novembre en el marc del MAC 2020. Aquestes sessions, així com les retransmissions en streaming durant el MAC 2021 s’oferiran a través del sistema vMix 4K, dotat amb càmeres SONY SRG-X400WC de darrera generació, que ofereixen una resolució 4K. |