´

El passat dijous va tenir lloc la gala  de lliurament dels Premis Impacte. Es tracta dels premis anuals que atorga el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al talent dels professionals, agències, marques i empreses del sector, enguany sota la direcció de Carles Ortet, Fundador de Zoopa.

En aquesta cerimònia, conduïda pel periodista Llucià Ferrer, es va anunciar -amb la presència de l’Alcaldesa de Sitges – que en la propera edició del Festival Sitges Next al proper 7 i 8 de juny del 23, es recuperarà La Nit del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya com a cita principal del sector a Catalunya, amb la gala d’entrega dels Premis Impacte i la posterior festa de celebració del 25è Aniversari del Col·legi eb una acció que suposa una aliança entre el Col·legi i Sitges per sumar sinèrgies.

En la gala s’ha posat l’ èmfasi en l’impacte positiu que generen les accions de comunicació publicitària i corporativa, així com de màrqueting d’empreses i institucions de Catalunya.

PALMARÈS DELS PREMIS IMPACTE 2022
PREMI IMPACTE SOSTENIBILITATOR: BIHAR ELEGIR EL MAÑANAAgència: LLYCMarca: FUNDACIÓN BBK PLATA: THE NOTHING INCLUDED WRISTBANDAgència: FCKMarca: TROPIC FEEL BRONZE: LA PLUJA NO LA CONTROLESAgència: VITAMINE! CIA_BCNMarca: GENERALITAT DE CATALUNYA
PREMI IMPACTE SOCIAL OR:  CARTES SOBRE LA TAULAMarca: FUNDACIÓ VICKI BERNADETAgència: OGILVY BARCELONA
PLATA:
 TRANSPARENTESMarca: FUNDACIÓN 26 DE DICIEMBREAgència: FUNDACIÓN LLYC PLATA: LA CASA DE CARLOTAProjecte: LA CASA DE CARLOTA BRONZE: YA LLEGÓ LA HORAMarca: FUNDACIÓN ANAED – HOSPITAL UNIVERSITARI VALL D’HEBRÓNAgència: DARISTOTELES BRONZE: NOMÉS ÉS PROGRÉS SI PROGRESSEM TOTSMarca: FUNDACIÓ “LA CAIXA”Agència: ORIOL VILLAR
PREMI IMPACTE DIVERSITAT OR: LA CASA DE CARLOTAProjecte: LA CASA DE CARLOTA PLATA: NO MIRES PARA OTRO LADOAgència: PUTOS MODERNOSMarca: OPEN ARMS BRONZE: LA GALA MÁS INAgència: LA CHINCHETA COMUNICACIÓMarca: FUNDACIÓN GRUPO SIFU
PREMI IMPACTE TECNOLOGIA OR: HAPPY COLOUR TO YOUAgència: OGILVYMarca: AUDI PLATA: EL PRIMER METAVERSO RURALAgència: PRODIGIOSO VOLCÁNClient: FUNDACIÓ “LA CAIXA” – EDUCAIXA BRONZE: BAR MANAGERProducció:  DAMMMarca: DAMM
PREMI IMPACTE COMERCIAL OR:  THE NOTHING INCLUDED WRISTBANDAgència: FCKMarca: TROPIC FEEL
PLATA:
 REPOSTERAPIAAgència: LA BUENAMarca:  AZUCARERA & FUNDACIÓN GRANDES AMIGOS BRONZE: MÁS RARO QUEAgència: MCCANNMarca: EL PERRO VERDE BRONZE: ACCIÓ “DONALD LAU”Agència: Ogilvy BarcelonaMarca: AUDI
PREMI IMPACTE CORPORATIU OR: CANONADES INFINITESAgència: AfterMarca: Agbar
PLATA:
 LA GALA MÉS INAgència: LA CHINCHETA COMUNICACIÓMarca:  FUNDACIÓ GRUPO SIFU PLATA: 60È ANIVERSARI DE LA FUNDACIÓ ASPROSAgència: OMAMarca: FUNDACIÓ ASPROS BRONZE: HOY SI ME PUEDO LEVANTARAgència: TINKLEMarca: ALMIRALL
PREMI IMPACTE INTERNACIONALCategoria patrocinada per l’Agència per la Competitivitat de l’Empresa (ACCIÓ) OR: WHEELZZZAgència: VERTICALLYMarca: WHEELZZZ
PLATA:
 IS THIS #TOUS?Agència: ADSMURAIMarca:  TOUS BRONZE: 3D OUTDOORAgència: BCN VISUALS
PREMI TALENT INTERNACIONALJordi Pont, Premi Talent InternacionalL’edició d’aquest incorpora una nova categoria, Talent Internacional, un premi que té l’objectiu de reconèixer el càrrec d’un/a professional català que estigui treballant en una empresa a l’estranger. En aquest sentit, el premi Talent Internacional és per a Jordi Pont, EMEA Senior Creative Director de Nike, amb una trajectòria de més de vint anys, tant en el món de l’empresa com de l’agència, i que projecta la creativitat i potència del màrqueting que hi ha a casa nostra.
PREMI TALENT JOVEAlex Krieger, Premi Talent Jove.Alex Krieger, Co-Founder & Managing Director de Krieen, ha rebut el Premi Talent Jove, un premi  que s’atorga amb l’objectiu d’impulsar la carrera professional dels joves en qualsevol àmbit del màrqueting i la comunicació. Per al jurat, Krieger representa el perfil de jove amb una trajectòria tant del món corporatiu com de la generació i creació de continguts.
MEMBRE D’HONOR DEL COL·LEGIToni Segarra, Membre d’Honor del Col·legiEn el marc dels Premis Impacte, el Col·legi atorga la distinció d’un Membre d’Honor del Col·legi, un premi que decideix la Junta de Govern del Col·legi i que recau en un/a professional en actiu que, o bé per trajectòria, ha deixat una empremta clara en el sector, o bé, malgrat tenir menys trajectòria, ha generat una disrupció notable, no per una acció puntual sinó de forma sostinguda un mínim de 2 anys, i/o ha contribuït a trencar esquemes en la professió. El guanyador del premi al membre d’Honor d’aquest any ha sigut Toni Segarra, fundador i director creatiu d’Alegre Roca.
Patrocinadors PremiumEls Premis Impacte d’enguany han comptat amb el suport dels següents patrocinadors premium: l’Agència per la Competitivitat de l’Empresa (ACCIÓ), Ayonow, Carat, Lavinia Next, Lukhiar, Marc Martí, Zoopa; i amb la col·laboració de Fundació La Caixa.