Els amics de “Espai Internet” de TV3 ens passen referència del últim anunci de la marca japonesa de cotxes Honda. Val la pena para atenció perquè juga amb diferents il·lusions òptiques provocades per l’angulació de la càmera i la pintura. Es tracta de perspectives que enganyen l’espectador fins que, en la mateixa escena, es desvela que hi ha truc. El vídeo, titulat “Un impossible fet possible”, va ser enregistrat als escenaris de l’Expo 2008 de Saragossa, i va comptar amb la col·laboració de diverses empreses catalanes com ara la il·luminadora Zeferino, de Montornès del Vallès, o Mecanotubs de Gavà.
L’anunci serveix per promocionar el nou model Honda CR-V 1.6, i va ser desenvolupat per l’agència britànica McGarryBowen de Londres, amb producció de l’empresa Gorgeous.
Al canal areacat-tv us hem penjat tan l’anunci com el vídeo del making-of de l’anunci, on podrem veure com s’ha rodat cada truc.
Comapanys del sector: Encara que tot es pugui fer en postproducció, els efectes òptics segueixen tenint molta màgia… (Acotació personal)