En el marc del Festival de CannesÁngel Sala i Mònica Garcia Massagué, Director Artístic i Directora de la Fundació del Sitges – Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya, van desvetllar la imatge de la 56a edició del certamen.
 
Com ja és tradició, l’agència CHINA s’ha encarregat de donar forma a la identitat visual del Festival. El prestigiós fotògraf Nacho Alegre trenca amb la dinàmica dels pòsters dels últims anys, deslligant-se de leitmotivs i oferint una imatge esgarrifosa, elegant i suggerent a parts iguals, capaç d’invocar molts dels moments i sensacions que han ajudat a fonamentar el prestigi i la mística del Festival, com a principal referència mundial del cinema de gènere.
 
En paraules de Rafa Antón, de l’agència CHINA: “Cada any Sitges deixa al món una infinitat d’imatges impactants i bellament incòmodes. És un festival diferent, el lloc per a la imaginació i el risc. Per aquesta edició, hem treballat en una imatge que no pogués signar cap altre dels grans festivals. A partir del record de ‘Els ocells’, d’Alfred Hitchcock, que aquest any celebra el seu 60è aniversari, hem volgut creuar aquesta temàtica: la del terror del que és quotidià i inofensiu, amb el més pur univers de Sitges. I no hi ha element més transversal que la sang.”
 
“Ho vam entendre també com una invitació a elevar els codis del terror des del cartell mateix, i intentar acostar-lo a un llenguatge més editorial, per la qual cosa confiem la fotografia a l’artista barceloní Nacho Alegre, creador de la revista Apartamento, col·laborador habitual de Vogue i autor de campanyes per a marques del sector del luxe com Loewe, Gucci o Hermés”.