DATES DEL FESTIVAL
El Festival Internacional de Cinema de Sant Sebastià ha anunciat els primers títols de la seva 74a edició, que se celebrarà del 18 al 26 de setembre.
PARTICIPACIÓ CATALANA
En aquest primer avançament de programació, el cinema català té una presència destacada amb nou produccions repartides entre les diverses seccions
A la Secció Oficial destaca la presència de Sants, el nou llargmetratge escrit i dirigit per Mikel Gurrea, gestat a la primera edició de la Residència de Guions de l’Acadèmia.
També hi trobem la catalana 5 minutos más, dirigida per Javier Ruiz Caldera i produïda per Edmon Roch.
A les Projeccions Especials de la Secció Oficial s’hi estrena Ruega por nosotras, el nou film de Daniel Monzón.
La secció Zabaltegi-Tabakalera comptarà amb tres produccions amb participació catalana: Jaleos d’Isaki Lacuesta, Roques Roges, del cineasta francès Bruno Dumont, amb la participació de Montse Triola a la producció i Lejos de los árboles, el nou llargmetratge de Meritxell Colell.
La representació catalana es completarà a la secció Horizontes Latinos amb Cenizas en la boca, dirigida per Diego Luna i Narciso, de Marcelo Martinessi.
MÉS SOBRE FESTIVAL DE DONOSTI
Es pot trobar una referència més ámplia del Festival de Donosti a la comunitat areavisual.org en un post de Carlos Hugo Aztarain, en aquest enllaç




