Es tracta d’una nova oferta de classes magistrals per i per a professionals del sector audiovisual orientades a mantenir-los al dia de les darreres innovacions, amb la col·laboració dela Fundació SGAE.
Des del mes de març el Col·legi Professional de l’Audiovisual de Catalunya, en col·laboració ambla FundacióSGAE, posa en marxa Professional Class, una nova oferta de classes magistrals fetes per professionals del sector audiovisual i orientades també a professionals. Les sessions, que tindran una durada aproximada de dues hores, es duran a terme un cop al mes a la seu dela SGAEa Catalunya (Passeig Colom, 6. Barcelona). Les places són limitades, pel que cal confirmar l’assistència a través de la web del CPAC.
Així, el CPAC dobla la seva oferta formativa, afegint aquesta iniciativa a El Seminari del Mes, que el Col·legi porta a terme des del 2012 i que canvia la seva ubicació de manera permanent a la seu del CPAC (c/ Casp, 130. Barcelona). Així, el Seminari del Mes es realitzarà sempre a la seu de l’entitat mentre que la nova iniciativa –Professional Class- ocuparà les instal·lacions dela SGAE.
Amb aquesta nova oferta formativa el Col·legi apropa als seus professionals les novetats del sector audiovisual i els facilita les eines per a obrir-se noves vies de negoci, tant a través de la formació, la motivació i el foment del networking entre els assistents.
AUDIO BRANDING: Marques que sonen bé
Professional Class comença la seva aventura parlant d’”Audio branding, marques que sonen bé. La identitat sonora i el disseny musical com a noves estratègies claus de màrqueting de les top brands”, el proper dijous 27 de març a les 19 hores a la seu de la SGAE a Catalunya (Passeig Colom, 6. Barcelona).
Ramon Vives, soci fundador i director de la filial espanyola de l’empresa Sixième Son, orientarà als assistents a prendre consciència del potencial del so per a construir i mantenir relacions emocionals i a entendre la importància de l’audio branding com la gestió estratègica de les relacions sonores que les marques estableixen amb les seves audiències. A més, aprendrem a reconèixer l’ús estratègic i adequat del so i de la música per part de les marques mitjançant casos pràctics de clients de Sixième Son.