Comencem la temporada amb un clàssic de l’anime en català. Tan clàssic, que s’ha convertit en l’anime més doblat en català, i el català s’ha convertit en la segona llengua que ha doblat més capítols d’aquest anime. Es tracta de Detectiu Conan, un manga de Gosho Aoyama, l’anime del qual porta des del 1996 fins a l’actualitat en activitat. Una de les fórmules més exitoses de l’anime dels últims anys: barrejar el gènere d’adolescents, aventures i herois amb la novel·la negra.
Aventures al més pur estil Arsène Lupin, o Tintin, i inspirades fortament en els relats de Sir Arthur Conan Doyle i altres mestres del misteri. Sembla un nen i té el cervell d’un adult, però, en aquest programa, els adults tornaran a ser nens amb el Detectiu Conan!
Un heroi mitològic o una lluna de Júpiter: això és Ganimedes. I això és també aquest pòdcast, un itinerari entre la realitat i la ficció a partir d’aquelles històries que vam veure de petits els mil·lennials: l’anime dels 80, 90 i 00 doblat en català. De la mà de l’Alex Pardo i l’Albert Compte, ànimes nostàlgiques, arriba un espai de conversa i reflexió a partir de sèries com Bola de Drac, Ranma ½, o Sakura: la Caçadora de Cartes. Una teràpia que apaivagarà la seva crisi de l’adultesa i, potser, també la teva.





