Lamentem comunicar-vos que ens hem vist obligats a posposar la PROclass L’advergaming com a nova plataforma de publicitat.

Aquesta PROclass estava prevista per demà (dimecres 28), però per motius personals dels ponents l’hem posposat DIJOUS 5 DE FEBRER.

Lamentem les molèsties ocasionades, esperem la vostra assistència la setmana vinent.

 

El Col·legi Professional de l’Audiovisual de Catalunya organitza per aquest mes de gener una PROclass dedicada a la consultoria i el desenvolupament d’aplicacions per a smartphones, tablets i altres plataformes online.

 

28 de gener de 2015, de 19 a 21 hores

A la Sala d’Actes de la seu del CPAC (c/Casp 130, edifici COACB)

Activitat gratuïta. Cal confirmar assistència omplint el formulari

A càrrec d’Astronauts Consulting, consultoria i desenvolupament d’aplicacions per smartphones, tablets i plataformes online.

Sovint apareixen tendències una mica per davant del seu temps, i és el que li va succeir l’Advergaming. L’advergaming és una fusió entre la publicitat i els jocs, que dóna l’oportunitat a les marques d’apropar-se als seus usuaris d’una manera molt més suau que la publicitat convencional. Aquesta tendència en màrqueting no és nova, però va sorgir en un moment en què els jocs, i sobretot, la socialització d’aquests, encara no havia arribat de la manera que avui dia està entre nosaltres.

Cada dia més, el terreny de l’entertaintment va creixent. Les persones necessitem jugar per desconnectar del dia a dia, i la publicitat ha descobert un nínxol en aquests moments del dia, en els quals estem més sensibles als impactes publicitaris. Però cal saber fer-ho bé. No podem sobreimpactar als nostres clients. Cal tractar-los bé, i aportar beneficis. No tot val per vendre.

Avui dia l’Advergaming es perfila com una de les tendències en màrqueting que més anirà creixent durant els propers anys.

 

 

Astronauts Consulting

Astronauts Consulting, S.L. és una empresa dedicada a la consultoria i desenvolupament d’aplicacions per smartphones, tablets i plataformes online, en la qual ens encarreguem des de la ideació de l’aplicació fins a la seva implementació, seguiment i analítiques de resultats.

Busquem l’equilibri entre la creativitat i la tecnologia, deixant que la intuïció convisqui amb la recerca i l’anàlisi de dades en els nostres processos de desenvolupament.

Apostem pel disseny, la usabilitat i la funcionalitat. Amb la combinació d’aquests objectius, afrontem tots els nostres treballs.

Actualment hem llançat al mercat AppCorn, la primera plataforma d’Advergaming del país per a mòbil i tablet en iOS i Android. AppCorn neix de la nostra col·laboració amb CINESA com a eina de fidelització dels seus clients, i està en ple creixement en l’àmbit nacional i iniciant la seva internacionalització.